Короткі правила алтимату
1) Поле – прямокутної форми із зонами на кінцях. Розміри центральної частини поля – 64 на 37 метрів, із зонами по 18 метрів, прилеглими до коротких сторін поля. У зальної версії гри розмір майданчика – 20 × 40 м з зонами довжиною по 6 метрів.

2) Початок гри – початок розіграшу кожного поінту починається з побудови команд в зонах, які вони захищають. Команда, яка буде в захисті, вводить диск у напрямку нападаючої команди. Команди, згідно з правилами, по 7 гравців (по 5 гравців при грі в залі або на пляжі).
3) Рахунок – кожного разу, коли гравець нападаючої команди ловить диск в зоні суперника, нападаючій команді зараховується поінт. Гра поновлюється (згідно п.2) після кожного поінту.
4) Рух диска – диск може пересуватися за допомогою пасу товаришеві по команді в будь-якому напрямку. Гравець, що володіє диском, (“розкидуючий”) має 10 секунд для пасу. Захисник, що прикриває розкидуючого, ( “блокуючий”) голосно рахує від 1 до 10 з перервою в секунду.
5) Зміна володіння – якщо пас не закінчений (тобто диск торкнувся землі або чого-небудь за полем або перехоплений), то команда, яка була в захисті, отримує володіння диском і стає нападаючою.
6) Заміни – заміни гравців можуть проводитися після поінта, або під час зупинки гри через травму.
7) Безконтактно – фізичний контакт між гравцями не допускається. Перешкоджати руху гравців забороняється. Фізичний контакт є порушенням правил.
8) Порушення – порушення відбувається в результаті фізичного контакту гравців протилежних команд. Якщо в результаті порушення відбувається втрата диска, то гра поновлюється, як якщо б не було зміни володіння. Якщо гравець, що порушив правила, вважає, що він їх не порушував, то диск повертається на крок назад, до гравця, який його кинув.
9) Суддівство – гравці несуть відповідальність за порушення правил і меж поля. Гравці самі вирішують спірні питання які виникають.
10) Дух гри – в алтиматі особливе значення надається чесній грі і майстерності. Змагальний дух вітається, але ніколи не на шкоду взаємній повазі гравців, дотриманню правил або задоволенню від гри.
Дивіться також:
Кидки: бекхенд, форхенд, хаммер
Правила: повні правила