Словник термінів

Ап! (Up!) – те, що ти повинен кричати іншим гравцям своєї команди, коли диск в повітрі.

Бекхенд (Backhand) – стандартний тип кидка. Правша виконує його від лівого боку.

Блейд (Blade) – швидкий, різкий кидок, диск летить вертикально.

Брік (Brick) – точка на полі, з якої починається атака, якщо диск був введений в гру за межі поля.

Грейтест (Greatest) – видовищний прийом, при якому нападник рятує диск, що виходить в аут. Для того щоб виконати грейтест потрібно вистрибнути з ігрового поля в аут, в стрибку зловити диск і викинути його назад в поле.

Ді або Діфенс (D or Defence) – захист.

Диск ін (Disk in) – означає, що диск в грі.

Кат (Cut) – гравець починає бігти в одну сторону і різко змінює напрямок.

Лейаут (Layout) – стрибок за диском.

Лонг (Long) – гравець, який позиціонується ближче до зони суперника. Повинен володіти різкими рухами, стрибками і хорошою ловлею.

Маркер (Marker) – захисник, який рахує стол-рахунок гравцеві з диском.

Мідл (Middle) – гравець, який позиціонується в центрі, допомагає розкидуючому (хендлеру), середня ланка між Хендлером і Лонгом.

Пік (Pick) – коли гравець займає позицію, або рухається таким чином, що першкоджає руху будь-якого гравця протилежної команди.

Поучінг (Poaching) – Вид захисту, при якому гравець залишає опікуваного гравця нападаючої команди для запобігання запланованої гри нападу.

Пул (Pull) – введення диска перед початком розіграшу поінту.

Світч (Switch) – коли захисники тимчасово змінюються нападниками, яких вони опікують, щоб використовувати більш вигідну позицію захисника.

Скубер (Scoober) – кидок, альтернативний високому бекхенду, при якому диск летить догори дном. Схожий на хаммер, однак при скубері роблять випад як на бекхенд, і рука займає положення над протилежним плечем.

Стек (Stack) – стратегія нападу, де гравці будуються в лінію, а потім по черзі вибігають з неї в різні боки.

Стол (Stall) – захисник веде рахунок до 10 (якщо на великому полі) або до 8 (якщо в залі або на пляжі). Нападаючий повинен виконати кидок до букви «д» в слові «десять» або до букви «в» в слові «вісім». Якщо нападник не встигає виконати кидок, захисник оголошує «стол аут» і відбувається зміна володіння диском.

Стріп (Strip) – коли гравець вибиває диск, який вже був зафіксований в руках отримувача.

Фейк (Fake) (фінт або обман) – гравець робить рух, показуючи, що буде кидати (бігти) в одну сторону, але кидає (біжить) в іншу.

Форс (Force) – при захисті блокується одна сторона кидка, примушуючи гравця кидати в іншу сторону.

Типи форсу (витіснення, при захисті):

Форс ін (Force in) – примушує гравця робити кидок в центр поля
Форс аут (Force out) – примушує гравця робити кидок в сторону ауту
Форс будинок / евей (Force home / away) – примушує гравця робити кидок або в сторону будинку (там, де розташовуються запасні гравці команди), або в протилежну
Форс форхенд (Force forehand) – примушує гравця кидати диск форхендом
Форс бекхенд (Force backhand) – примушує гравця кидати диск бекхендом
Форс прямий (Force Straight) – триває 2-3 секунди. Захисник стає перед нападаючим, відкриваючи для атаки обидві сторони крім центру. Як правило це захищає від далекого закидання в зону атаки, після чого захисником приймається позиція форсу, обумовленого перед розіграшем очка.

Форхенд (Forehand) – складний, але дуже корисний тип кидка. Правша виконує його від правого боку. Також відомий під назвою Флік (Flick).

Хак (Huck) – дальній кидок в зону.

Хаммер (Hammer) – кидок з-за голови. Після кидка диск перевертається і летить догори дном.

Хендлер (Handler) – розкидуючий. Головний «кидаючий» в команді. Гравець, який добре володіє різними кидками.

Чек (Check) – захисник торкається диску після зупинки гри, з метою відновити гру.

Юніверс поінт (Universe point) – ситуація в грі, при рівному рахунку в двох команд. Хто переможе у розіграші поточного поінта стає переможцем всієї гри.